web-call koszyk
pl

Wsparcie

Zgłaszaj problemy, uzyskaj pomoc lub po prostu daj nam informację zwrotną.
Cenimy Twoją opinię!



Temat*



Imię*


Nazwisko*


E-mail*


Numer kontaktowy




Załącz pliki

F.A.Q.

Jak sprawdzić mój SMARTnumer oraz stan konta?

A: Aby sprawdzić swój SMARTnumer oraz pozostałe środki:

  • w SMARTsim menu, wybierz „Check balance” 
  • wybierz 099 (lub *146*099#) i naciśnij Dzwoń. Na wyświetlaczu pojawi się informacja o twoim SMARTnumerze i stanie konta.
Jak kupić kartę SMARTsim?

  A: 1. Zaloguj się lub Zarejestruj.

      2. Kliknij “Kup”.

      3. Postępuj według instrukcji na ekranie.

Jak dodać SMARTnumer do swojego konta?

A: 1. Wybierz Zaloguj się, a następnie „My cabinet” na górnym pasku. Upewnij się, że SMARTsim jest włożona, a telefon jest włączony.

    2. Kliknij „Moje karty”, a następnie „Dodaj istniejący SIM”. Wpisz swój SMARTnumer.

    3. Otrzymasz SMS z kodem aktywacyjnym. Wpisz go i naciśnij Potwierdź.

Jak dodać środki na konto?

A: 1. Zaloguj się. Upewnij się, że już dodałeś swoją kartę SMARTsim do swojego konta.

2. Kliklnij Doładuj.

3. Wprowadź swój SMARTnumer.

4. Wybierz kwotę doładowania i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

Jak mogę zobaczyć lokalizację mojej karty SMARTsim?

A: Można zobaczyć lokalizację każdej karty SMARTsim należącej do konta z dokładnością od 100 do 2000 metrów.

Aby włączyć usługę:

1. Zaloguj się, kliknij My cabinet, a następnie Usługa lokalizacji.
2. Wybierz numer aby uzyskać lokalizację i postępuj według wskazówek na ekranie.

Zwróć uwagę, że usługa kosztuje 1 na 30 dni w przypadku pakietu 100 sprawdzeń oraz 5€ w przypadku pakietu 1500 sprawdzeń. Koszt zostanie odjęty z twoich środków.

Jak skontaktować się ze wsparciem SMARTsim?

A: Wybierz +372 686 8000, a następnie naciśnij przycisk połączenia.
Albo napisz do nas: support@smartsim.pl

Pierwsze trzy minuty rozmowy z SMARTnumeru na wsparcie SMARTsim są bezpłatne. Regularne stawki obowiązują od czwartej minuty rozmowy.

Dla naszych klientów z Polski udostępniamy infolinię w języku polskim.
Zadzwoń na +48 533 100 530 (opłata jak za połączenie z polską komórką).

Dlaczego SMARTsim jest taki tani?

A: SMARTsim to bezproblemowy serwis oddzwaniający. Wybierasz numer telefonu, z którym chcesz się połączyć. SMARTsim odbiera twoje połączenie, łączy je z wybranym numerem i oddzwania do Ciebie. Odbierasz i za chwilę rozmawiasz. To, że połączenie przebiega wyłącznie przez sieci naszych partnerów, pozwala zaoszczędzić do 90% i zapewnić dodatkowo doskonałą jakość, bez względu na to gdzie jesteś. Proste.

Czy SMARTsim będzie działał z moim telefonem?

A: SMARTsim przeznaczony jest do współpracy ze wszystkimi telefonami komórkowymi. Bardzo niewiele telefonów komórkowych nie będzie działać z SMARTsim w ogóle.

1. Zablokowane telefony
SMARTsim działa tylko  telefonach bez SIM-Locka. Po włożeniu SMARTsim w zablokowanym telefonie, może pojawić się komunikat jak poniżej:
„Niedozwolona SIM”, „Włóż właściwą kartę SIM”, „Rejestracja karty SIM nie powiodła się”. Proszę skontaktować się z dostawcą aparatu aby mieć odblokowany telefon.

2. Niektórzy użytkownicy Samsung, LG, Blackberry oraz iPhone będą musieli wykonać następujące kroki:
A. Znajdź 
SMARTsim menu w Menu twojego telefonu (Menu Główne w Blackberry, Ustawienia Główne – Telefon – Aplikacje SIM w iPhone) i wybierz “Settings”
B. Naciśnij
 “YES” lub “OK”
C. Wprowadź
 “1101” i wybierz “OK” (powinna pojawić się następująca wiadomość na ekranie “CC OptionX: ON”).
D. Teraz możesz wykonywać połączenia w zwykły sposób
. Aby wyłączyć tę opcję, wprowadź 1102.

3. Niewielka liczba starszych telefonów komórkowych (5 lat +) może wymagać innego sposobu wybierania przy wykonywaniu połączeń z SMARTsim.
Spróbuj wybierać w następujący sposób: * 146 * 00 kod kraju, numer telefonu #. Naciśnij przycisk połączenia
.

Jaka jest ważność moich środków?

A: SMARTsim nie traci ważności. Nie ma opłat za utrzymanie i tak długo jak używasz SMARTsim co najmniej raz na 2 lata, wszystkie pieniądze będą nadal na twoim koncie.

Jak zacząć używać SMARTsim?

1. Ostrożnie wypchnij kartę SIM z plastikowego uchwytu i włóż ją do odblokowanego telefonu komórkowego GSM w sposób opisany w instrukcji obsługi telefonu.

2. Włącz telefon.
Jeśli telefon poprosi o wpisanie numeru PIN, wprowadź czterocyfrowy kod PIN (jest umieszczony na plastikowym uchwycie).

3. Telefon będzie miał teraz nowy numer, który działa w ponad 200 krajach! Przekaż znajomym, rodzinie i partnerom biznesowym swój nowy SMARTnumer i zacznij oszczędzać do 90% opłat za roaming międzynarodowy!

Jak używać SMARTsim z telefonem Blackberry?

A: SMARTsim jest kompatybilny z urządzeniami Blackberry. Można nawiązywać i odbierać połączenia, a także wysyłać i odbierać wiadomości SMS.

Można również uzyskać dostęp do Internetu, w przypadku zainstalowania innej przeglądarki stron WWW, np. Opera lub Bolt. Następnie należy wprowadzić ustawienia GPRS SMARTsim w swoim Blackberry wybierając Menu – Opcje – Zaawansowane opcje – TCP IP.
SMARTsim nie obsługuje usługi danych Blackberry, a tym samym nie można wysyłać i odbierać wiadomości e-mail lub użyć programu Blackberry Messenger.

Podróż do Japonii czy Korei Południowej?

A: W Japonii i Korei Południowej twój telefon powinien być kompatybilny z 3G. Dla reszty świata – jeśli telefon działa w domu, będzie działał za granicą (powinien być kompatybilny z GSM 800/850/900/1800/1900).

Jak wykonać połączenie?

1. Wybierz „00” lub „+”, a następnie numer kierunkowy kraju i numer telefonu. Naciśnij Dzwoń.

np. +44 20 1234 1234  albo  0044 20 1234 1234
Użytkownik z Wielkiej Brytanii

2. Za kilka sekund twój telefon zadzwoni. Po prostu odbierz.

3. Usłyszysz sygnał wybierania, podczas gdy SMARTsim połączy Cię z wybranym numerem.

Jak używać kontaktów w moim telefonie?

A: Aby użyć numerów z pamięci twojego telefonu upewnij się, że są zachowane z prefiksem międzynarodowym.

np. +44 20 1234 1234
Użytkownik z Wielkiej Brytanii
np. +1 212 234 1234
Użytkownik ze Stanów Zjednoczonych

Jak ktoś ma zadzwonić do mnie na SMARTsim?

Aby połączyć się z SMARTsim, należy wybrać + lub 00 i SMARTnumer 372xxxxxxxxx. Twój numer SMARTsim jest zapisany na plastikowym uchwycie karty SIM.
np. +372 51234567

Usługa SMARTsim jest dostarczana z Estonii. To dlatego wszystkie numery SMARTsim zaczynają się prefiksem +372. Gdy ktoś dzwoni na numer SMARTsim, pobierana jest opłata jak za połączenie z estońską komórką (stawki różnią się w zależności od operatora).

Jak dzwonić na SMARTsim za darmo przez Skype i Viber?

A: Skontaktuj się ze wsparciem SMARTsim, żeby aktywować tą funkcję na twoim SMARTnumerze! Wtedy Twoi znajomi i partnerzy biznesowi będą mogli dzwonić na twój SMARTnumer za darmo przez Skype i Viber.

Użytkownicy Skype i Viber mogą dzwonić na numery SMARTsim poprzez wybranie +372800XXXXXXXX, gdzie XXXXXXXX jest numerem SMARTsim (bez 372). Połączenie jest bezpłatne dla użytkowników Skype i Viber. Koszt połączenia przychodzącego od Skype lub Viber dla użytkowników SMARTsim to przychodząca stawka w kraju przebywania oraz 0.15EUR za minutę. Uzyskaj szczegóły tutaj.

Jak wysyłać i odbierać wiadomości SMS?

A: Tak jak do tej pory.

Jak skonfigurować transmisję danych?

A: Jeśli używasz SMARTsim po raz pierwszy, po włożeniu karty automatycznie otrzymasz konfigurację ustawień. Żeby zmienić ustawienia ręcznie, odszukaj w swoim telefonie i zmień następujące parametry:

  • Punkt dostępu (apn) > send.ee
  • Użytkownik > wprowadź swój SMARTnumer np. 37212341234
  • Hasło > pozostaw puste.
Jak działają stawki?

A: Stawki połączeń zależą tylko od kraju pobytu. Na przykład jeśli przebywasz w Chinach, to nie płacisz nic za odbieranie połączeń i płaska stawkę za minutę za wszystkie połączenia wychodzące. Nie ma znaczenia, gdzie dzwonisz: do Chin, albo swojego kraju, czy gdziekolwiek indziej na świecie.

Jednakże, istnieje kilka kierunków z dodatkową stawką. Jeśli dzwonisz z dowolnego miejsca do jednego z tych krajów, musisz doliczyć dodatkową opłatę do podstawowej stawki połączenia wychodzącego.

Istnieje specjalna stawka €0.19 na połączenia do SMARTsim i poczty głosowej w krajach z darmowym odbieraniem. Np. jeśli jesteś w Norwegii (gdzie odbieranie połączeń jest darmowe), dzwonisz na SMARTnumer swojego przyjaciela albo pocztę głosową za jedyne €0.19. Nawet jeśli twój przyjaciel znajduje się w kraju z płatnymi połączeniami przychodzącymi.

Wiadomość SMS kosztuje €0.06 na terenie UE a poza przeważnie €0.35. Przychodzące wiadomości tekstowe we wszystkich krajach są darmowe.

Możesz pobrać wszystkie stawki w sekcji Stawki. Ceny nieustannie spadają, co oznacza, że z biegiem czasu będziesz w stanie rozmawiać dłużej za te same pieniądze.

Jak wykorzystać usługę Osobisty Asystent?

A: Po prostu zadzwoń na +372991 z numeru SMARTsim.

Czym jest usługa Osobisty Asystent?
Numer Osobistego Asystenta czeka na Ciebie, gdy będziesz potrzebował usług concierge, usług biznesowych, porady medycznej, pomocy w kryzysowych sytuacjach czy pomocy w tłumaczeniu. Dowiedz się więcej.

Jak używać połączeń oczekujących?

A: Połączenia oczekujące możesz włączyć lub wyłączyć w menu swojego telefonu, znajdziesz w instrukcji obsługi telefonu.

Gdy funkcja połączeń oczekujących jest włączona, aktywne połączenie może zostać zawieszone, podczas gdy inne połączenie przychodzące można odebrać. Po zakończeniu rozmowy użytkownik może powrócić do pierwszego połączenia. Ponadto, możliwe jest zawieszenie aktywnego połączenia, wybranie innego numeru, a po rozmowie powrócenie do pierwszego połączenia. Należy pamiętać, że jeśli ta funkcja jest aktywna, a użytkownik zawiesza połączenie, oba połączenia będą naliczane: to, które jest aktywne oraz to zawieszone.

Jak przekierować połączenia?

A: W czasie pomiędzy wyjazdami, możesz przekierować połączenia pochodzące do twojego SMARTnumeru na dowolny numer międzynarodowy. Nie ma dodatkowych kosztów za przekierowanie na numery z ponad 145 krajów.

Aby włączyć przekierowanie

  • w telefonie ze SMARTsim wybierz *146*081*00-kod kraju-numer telefonu#, np. *146*081*0044123456789#
  • możesz teraz wyłączyć telefon, wszystkie przychodzące połączenia będą przekierowane na podany numer.

Aby wyłączyć przekierowanie

  • w telefonie ze SMARTsim wybierz *146*080#.
Jak korzystać z poczty głosowej?

A: SMART sim oferuje usługę poczty głosowej, która obsługuje połączenia przychodzące, gdy użytkownik jest niedostępny lub zajęty. Pobierz pełną instrukcję poczty głosowej.

Jak włączyć pocztę głosową:

  • Wybierz 091 (lub *146*091#) i naciśnij Dzwoń.
  • Zobaczysz na ekranie “Voicemail activated”, połączenia przychodzące będą przekierowane do twojej poczty w razie gdybyś nie mógł odebrać telefonu.

Jak wyłączyć pocztę głosową

  • Wybierz 090 (lub *146*090#) i naciśnij Dzwoń.
  • Zobaczysz na ekranie “Voicemail deactivated”.

Jak sprawdzić ilość pozostawionych wiadomości

  • Wybierz 094 (lub *146*094#) i naciśnij Dzwoń.
  • Zobaczysz na ekranie “You have X new messages in your voice mailbox”.

Jak odsłuchać swoje wiadomości

  • Wybierz 095 (or *146*095#) i naciśnij Dzwoń. Zobaczysz “Wait for call” i za kilka sekund twój telefon zadzwoni.
  • Po prostu odbierz i usłyszysz ile masz wiadomości. Wybierz 1, aby odsłuchać wiadomości.